ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αποστολές εντός Αττικής γίνονται με χρόνο παράδοσης εντός  1-2 εργάσιμων ημερών, ενώ για το υπόλοιπο δίκτυο της Ελλάδας (χερσαίοι ή νησιωτικοί προορισμοί) ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες. Όλες οι εγχώριες αποστολές γίνονται σε συνεργασία με τα Elta Courier.

 

Το κόστος της απλής αποστολής είναι 4€  και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε παραγγελίες άνω των 70€ η χρέωση των μεταφορικών είναι ΔΩΡΕΑΝ. Μπορείτε επίσης να παραλάβετε τη παραγγελία σας από το κατάστημά μας, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ 22, Αθήνα, χωρίς οικονομική επιβάρυνση. 

 

Παραλαβή από το χώρο μας

Το puntosjewellery.gr σας παρέχει την δυνατότητα να παραλάβετε το προϊόν που έχετε αγοράσει από το στούντιο μας επί της οδού Ευαγγελιστρίας 22, ΤΚ 10560 Αθήνα,  με την απόδειξη της online πληρωμής σας. 

 

Mπορείτε να επικοινωνείτε είτε στο τηλέφωνο: 6908338660 είτε στο email: puntosjewellery@gmail.com

 

ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αποστολές σε χώρες του εξωτερικού γίνονται με ΤΝΤ-FEDEX  ή με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. 

 

Εντός ΕΕ ο χρόνος παράδοσης είναι 1-4 εργάσιμες μέρες και το κόστος αποστολής είναι 15€. 

 

Εκτός ΕΕ και για τον υπόλοιπο κόσμο το κόστος αποστολής είναι 15€ και ο χρόνος παράδοσης  ποικίλει από 3-7 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τον προορισμό. 

 

Σε χώρες του εξωτερικού δεν ισχύει η υπηρεσία αγορά με αντικαταβολή. 

 

*Όλες οι αποστολές που προορίζονται για χώρες εντός ή εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνοδεύονται από απόδειξη ή τιμολόγιο που δηλώνει την αξία του εμπορεύματος

*Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν καθυστερήσεις που δύνανται να προκύψουν από εκτελωνισμούς,  περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

* Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την μη παράδοση του προϊόντος.

 

 

 

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι παραγγελίες υποβάλλονται σε επεξεργασία και αποστέλλονται εντός 4 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Η επεξεργασία της παραγγελίας ξεκινά τη στιγμή που θα λάβετε το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. 

Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε από εμάς ένα σχετικό μήνυμα ειδοποίησης με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που περιέχει τον αριθμό παραγγελίας σας και τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής σας. Με αυτόν τον αριθμό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα παρακολούθησης της συνεργαζόμενης εταιρίας μεταφοράς για να παρακολουθείτε την πρόοδο αποστολής του πακέτου σας.

 

Όταν αποσταλεί μια παραγγελία, πρέπει να γίνει δεκτή κατά την παράδοση. Όλες οι χρεώσεις που προκύπτουν από οποιαδήποτε παραγγελία που απορρίφθηκε κατά την παράδοση θα βαρύνουν τον πελάτη - συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, του κόστους επανεισόδου, ή τυχόν τελωνειακών τελών και δασμών (για αποστολές εκτός ΕΕ). Τα εν λόγω τέλη θα αφαιρεθούν από οποιαδήποτε επιστροφή ή πίστωση που γίνεται με ευθύνη του πελάτη.

 

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ορισμένα είδη απαιτούν περισσότερο χρόνο αποστολής από ό,τι περιγράφεται παραπάνω, εξαιτίας κατασκευαστικών ιδιαιτεροτήτων. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε για τον προβλεπόμενο χρόνο αποστολής.